8)? ?flowerew? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??150 Grabs Today. 2095 Total Grabs. ??????Preview?? | ??
Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 25, 2010

Great WeekendS.. Great????..

Sabtu and Ahad.. Hari-hari yang sentiasa aku tunggu setiap minggu.. Hehe.. Laz weekend aku spend my weekend wif my sayang la.. Hari sabtu kitowg cbuk2 bekejar masa utk ke Bandar Sri Damansara.. Know y?.. Coz kitowg ada appoinment kt c2.. Appoinment ape?.. Appointment utk bagi barang2 yg hendak digubah for our engagement la.. My mom bebel2 cakap membazir tempah.. Better wat sendiri.. So do wif my sayang.. Tp aku degil.. Bukan ape, aku juz nak yang terbaik 4 our engagement day.. Dat's all..

Berbalik pada cite Hari Sabtu 2.. Aku agak hangin+ribut+taufan wif my sayang.. Ade ke patut aku tengah cbuk2 nak gerak awal utk jumpe Kak Zu (the hataran's decor), die bley dtg jemput aku lambat.. Janji pkul 3 dgn Kak Zu.. Tp pkul 2.30 ptg bru dtg jmput aku.. Sape x hangin?.. guess ape alasan die?.. Tengah bikin kereta??????.. OMG... Which one is more important?.. Ur car or ur engagement day?.. Eiiiiiiiiiiiiiiii... geram btol aku.. Aku kalo bab2 masa nih, aku puntual sket.. Bkn la jenis yg terlalu sharp.. Tp aku x suke menunggu dan ditunggu...

Sepanjang2 perjalanan dari Kajang to BSD aku membebel.. Padan muke die, bengkak la tinge mu itu.. Hahahhhaa... Pastu jalan plak quite jam, lg la aku hangin.. Lastly dengan semangat yang tingaal, kitowg pun smpai di Kedai Kak Zu pkul 3.30.. Nasib baik Kak Zu pun baru smpai di Kedainya 15 mnt sebelum tu.. Afta dat kitowg g Pasar Malam Jalan TAR utk menyentap berbagai-bagai jenis makanan di situ.. Hehehehe

Hari Ahad, x byk aktiviti.. Juz g lepak kt umah mbr my sayang di Kota Damansara... Agak bohsanla di situ.. Heheheehe.. Pastu mlm plak g melantak Char Kue Teow di Jalan Genting Klang.. Jgn x tawu yang kitowg g merempit taw.. Naik Moto.. Hohohoho... Ntah kenapa kepala budak berdue nih sengal pd waktu tersebut.. Dan tidak semena-mena idea utk naik motor muncul.. Nasib sangatlah baik coz x ujan.. Hehehehe

Afta balik dari myentap Char Kuew Teow tersebut, my sayang anta aku blik umah n trus gerak balik Bentong.. almost kul 12 da time 2, cian gak kt die kene drive mlm2.. Tp ok gak la coz die berdue ngan mbr die.. :-)

0 comments: