8)? ?flowerew? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??150 Grabs Today. 2095 Total Grabs. ??????Preview?? | ??
Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 4, 2010

Welcome 2010.!!

Selamat Datang 2010, selamat tinggal 2009... Tahun 2009 penuh dengan kenangan pahit, manis, masam, kelat n so on.. Aku rasa menyesal x abadikan segala kenangan aku pada tahun 2009 di mana-mana blog, kertas or diari.. Segala pahit maung dari segi kerjaya, keluarga dan percintaan telah aku tempuh.. Segala-galanya mengajar aku menjadi insan yang lebih matang dalam mengharungi kehidupan di dunia yang serba mencabar ini..

Firstly, terima kasih yang x terhingga diucapkan kepada dua orang insan yang tidak ada penggantinya di dalam hidupku iaitu kedua orang tua ku yang tak jemu-jemu memberi dorongan dan tunjuk ajar kepada anakmu ini.. Segala apa yang diberikan akan ku guna sebagai panduan bagi menempuh hidup ini.. Mak abah, thank you so much.. I Love U So Much..

Tak lupa juga kepada insan tersayang yang juga bakal suami dan ayah kepada anak-anak ku(I'allah) suatu hari nanti. Terima kasih kepada insan yang bernama Muhamad Hafid bin Ahmad yang banyak membantu aku dari semua segi, x jemu-jemu memberi nasihat kepada buah ati mu yg degil n keras kepala ni dan juga memberi aku berbagai-bagai pengalaman sepanjang tempoh kami bersama. Tahun ni merupakan tahun ke 3 kami bersama. Semoga ikatan ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat.. AMIN

Lastly kepada kawan-kawan yang banyak memberi tunjuk ajar sepanjang perjalanan idup aku selama nih... Tak kira kawan-kawan di sekolah, poli, or tempat keje.. Thanx you so much to all my fwen... Sayang kowg gak..

0 comments: