8)? ?flowerew? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??150 Grabs Today. 2095 Total Grabs. ??????Preview?? | ??
Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, April 12, 2010

AzAB 4 HaRi

Almost 2 weeks aku x update blog aku nih.. Bukan ape... Lately aku sibuk sangat... Last week aku terpaksa disibukkan dgn 1 kursus yg sangat bodoh... Bukan kursus 2 yg bodoh tp penceramah die yg amat la sengal+mengong+bangga diri+cakap putar belit... Sangat buhsan.. 4 ari beb kusus 2.. Gile masuk air sume peserta2 kursus... Aku x tkecuali masuk air... Eiii, xnak r ingat kursus 2... Paper pun a lots of congrate kt sume peserta kursus coz dpt menamatkan kursus selama 4 ari dgn cemerlang, gemilang dan terbilang.. Hahahhaa

Ari jumaat baru masuk ofis.. Tp aku agak kebengangan tahap tapir coz pengganti aku selama aku bkusus nih xduduk d tmpat aku n tgk surat2 aku... Eiiiiiii, menyirap btol aku... Bkn susah pun, mmg ko xtawu nk wat keje aku.. Tp juz tulun tgk2 kan surat urgent n kasi kt bos aku.. 2 pun susah ke nk wat?..Adus, manusia2... Da la 4 ari terjebak dlm kursus yg agak damn+shit, msuk opis tgk surat urgent atas meja... Adoiyaaaaaaaiiii.... Sakit atiiiiiiiiiiiiiiii...

Sekian, luahan aku..

0 comments: