8)? ?flowerew? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??150 Grabs Today. 2095 Total Grabs. ??????Preview?? | ??
Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 10, 2010

6 Days To Go..

Pejam celik pejam celik lg 6 hari majlis pertunangan aku akan berlangsung... Cepat btol mase berlalu.... Aku ase sangat2 xcited utk menjadi tunangan owg but at da same time aku sedikit risau la.. Bkan ape, owg cakap dugaan bertunang ni sangat2 banyak n berat.. Ye la, darah tengah manis, N.A.T.E.S sangat2 suke. Harus pkr berkali-kali di atas setiap tindakan yg nak diwat.. Silap langkah, zassssss la alamatnya... Tp apa yang penting, sabar.. Sabar adalah kunci kepada segala-galanya.. Sabar gak separuh daripada iman.. Banyakkan berdoa supaya hubungan diredhoi dan dijauhkan daripada malapetaka..

Semalam si Mizah ade bg beberapa advice yg aku bley guna sepanjang tempoh bertunang.. setiap kata-kata die aku teliti betol2.. Bkn ape, aku ni jenis yang agak temper la... 2 yg aku paling takutkan.. Act My Sayang tu jenis yg mmg sangat hot temper time aku mule2 kenal die dulu.. Tp pas kenal aku, die da berazam nk berubah.. Xnak hot2 temper, gpun nk tawen kan.. So, kene practice dari skunk.. Practice makes perfex.. r8?.. N aku tgk die ada improvement.. Tp kadang2 meletup gak die.. Yela, mayb da xthn sgt ngan aku yg psl hal tecik2 ye nk temper.. Cian sgt kt My Sayang... Hehehehe...

Antara Pesanan Si Mizah :

1. Jaga diri bebaik da jadi tunangan owg.. Pergaulan kena jaga.. Da xbley cam dulu...

* Ye miza, aku mmg sentiasa menjaga pergaulan aku.. Hehehehee... Tp pasni aku betol2
kene jaga lebih lagi.. (Ikut pesan Mizah)

2. Sabar dalam setiap prob yg datang.. Setiap prob ada jln penyelesaiannya..

3. Nak wat apa2 SHOULD/MUST/MESTI discuss n dptkan keizinan drp My Sayang..n kene pikir baik buruk atas tindakan yang diambil coz ia melibatkan kedua belah pihak da skunk nih..

4. Prob dengan My Sayang jgn cite ngan family.. Bkn nk hipoktrit tp juz utk menjaga hubungan baik antara mentua n menantu.. Takut2 terjadi menantu hantu plak.. Heee

5. Pas2 barang2 tawen kene start beli sket2 such as brang2 nk wat hantaran, doorgift, bunga telur n so on.. supaya nanti da dekat2 nk tawen da xpening pale pikir nk beli barang2 yg remeh temeh tu lagi.

6. Prepare list jemputan awal2, takut2 tercicir beberapa nama nanti...

Ha, 2 ye la pesan2 si Mizah.. Hehehehe

So, hopefully everything run smoothly.... AMIN... Aku berdoa semoga both of us mampu menghadapi segala dugaan yang mendatang dengan tabah dan tidak sesekali berputus asa.. Bagi aku apa yang penting, kepercayaan, kejujuran, kesetiaan dan kesabaran.. Kunci kepada kebahagian sesebuah hubungan..

p/s : Sayang, c u on friday yeah...

0 comments: