8)? ?flowerew? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??150 Grabs Today. 2095 Total Grabs. ??????Preview?? | ??
Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 23, 2010

SeLaMat SuDaaa..

Alhamdulillah... Semuanya dah selamat.. Detik demi detik i'm soooo nervous.. Bile la pihak laki nak datang nih.. X sabar plak ase.. Hohoho.. Tup, here there came.. Tepat jam 2.15 petang.. Setelah lebih kurang 15-30 minit kedua-dua pihak berbicara, akhirnya kata sepakat diperolehi.. Cewah, ayat aku.. Amat x bley blah.. Jam 2.45 petang, jari manisku disarung dengan sebentuk cincin white gold oleh wakil dari pihak lelaki.. OMG, aku tiba2 sebak... Dunno Y, but dat's how i feel.. Mayb mengenangkan stage of my life da meningkat 1 level kot.. Heee... Takut, takut gak.. But i'm so happy, i'm so glad, i'm soooooo... sume sooo la... Eis, terlebih xcited plak..

Bersyukur ke hadrat illahi majlis pertunanganku berjalan dengan lancar... Kini aku telah menjadi tunangan orang.. So, aku berjanji kepada diri sendiri untuk menjadi lebih matang dlm mengharungi kehidupan... Perasaanku x dapat digambarkan dengan kata-kata.. Hanya senyuman yang mampu ku berikan.. Skunk hanya satu matlamat aku, menunggu detik2 diijabkabulkan.. Hope dat i strongly e-nuf to face all da rintangan n cabaran.. To My Sayang, i promise u dat i'll b a gud n nice fiancee to u.. Hehehee.. Love u so much..


Herewith pic's of my engagement day.. Njoy it..!!!!!!!

Heheheehe.. Aku yg mmg sengal..

Detik-detik yang mendebarkan.. * i'm so nervous...


Cuppy's sponsored by Cik Ilah.. Thanx a Lot..


<-- e' Hantaran from My Sayang / e' Hantaran from My Side -->

0 comments: