8)? ?flowerew? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??150 Grabs Today. 2095 Total Grabs. ??????Preview?? | ??
Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, February 4, 2010

SaAt2 GeNTiNg..

Ari Ni Da 4hb... Ada sumething yg wat ati aku btol2 gelisah.. Xlena malam aku dibuatnya.. Adus, tensennye... Tp nk wat mcm mana, sumenye slh sendiri.. So, kene tanggung la... Tiap2 ari jantung aku berdenyut kencang.. Gelisah, resah, x tentu arah sume ada... Even my sayang ada d sisi bg support, tp hanya kata2 semangat buat diriku... Dan aku yang menanggungnya????????... Ya Allah, kuatkan semangat aku.. Andai kata semua ini hanya sangkaanku semata-mata, kau tunjukkanlah aku kebenarannya.. Amin...

Dan aku berjanji pada diriku sendiri, andai segala-galanya hanyalah prasangkaku, x akan aku ulanginya lagi... Cukuplah sekali.. To my sayang, thanx a lot 4 ur support....

0 comments: