8)? ?flowerew? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??150 Grabs Today. 2095 Total Grabs. ??????Preview?? | ??
Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, March 19, 2010

J.O.B

Aku nk tanye kalo kowg x bekerja sebagai ape yg kowg keje skunk, kowg nk keje ape?..Jika ditakdirkan kowg bley pilih r kerjaya kowg... Kalo aku, kerjaya aku skunk nih x pernah langsung terlintas d benak pikiranku nih.. Tp, may b disebabkan rezeki aku dengan kerjaya aku, so aku rehdo and bersyukur drp xda keje langsung kan?..hehehee...

Kt bawah nih antara list2 pekerjaan impian aku ketika d bangku skolah dulu :

1. Doktor - impian saya d sekolah rendah.... Sangat suke tgk jubah putih 2..

2. Polis - impian saya d sekolah rendah + menengah... Terpengaruh dri cite Roda-roda Kuala Lumpur n Gerak Khas.. Sukenye tgk uniform 2.. Smart sangat.. Hee

3. TLDM - impian saya d sekolah menengah jugak... Afta balik camping anjuran TLDM, trus terpegun dgn bidang tugas diowg.. N xlupe uniform mereka yg sangatlah stylo n macho.. Huhuhu

4. Sume bidang keje beruniform.... * abah saya juga bkerja d bdn beruniform..Mayb sbb 2 kot saya cenderung ke badan beruniform..

* + saya seorang yg sangatla lasak mase zman budak2 dulu....Huhuhu

Tp yg pasti skunk nih, saya seorang yang bukan seperti impian saya.. hahahahaha.. Apa2 pun saya sangat bersyukur dgn kerjaya saya skunk.. Alhamdulillah....
....
p/s : Tp kalo ade peluang, nak gak aku masuk dlm badan beruniform nih.... :-)

0 comments: