8)? ?flowerew? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??150 Grabs Today. 2095 Total Grabs. ??????Preview?? | ??
Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, March 18, 2010

MiSs SumEoNe..

Ntah kenapa tiba2 hari nih dada aku bdebar2... Kepala aku sakit sangat.... Mlm td tido lewat, kul 2.oo pg.. Argh, tibe2 satu pasaan yg agak janggal datang.. Aku jadi x keruan.. Sume jadi serba x kena.. Aku teringatkan S.E.S.E.O.R.A.N.G yang pernah hadir dalam idup aku wpun hanya sementara... I'm trying to throw away such an idiot feeling, but i'm failed... Aku mengelamun seorang diri jauh ke dalam kenangan silam..

Ya Allah Ya Tuhanku, aku mohon padamu, buang la jejauh pasaan2 yg buruk dlm ati aku... Hanya seseorang yg bgelar tunanganku sahaja yg bertakhta d hatiku sekarang.. Sesungguhnya aku telah berjanji kepada diri sendiri utk melupakan semua itu dan meneruskan kehidupan seperti biasa... Aku harap aku mampu menghadapi segala dugaan yang mendatang.. AMIN

p/s : to My Sayang, aku berharap agar kita bdua mampu menghadapi segala ujian dan dugaan yang mendatang bersama-sama.. I love u so much dear... Cannot wait to c you tomorrow, miss u so much dear...

0 comments: