8)? ?flowerew? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??150 Grabs Today. 2095 Total Grabs. ??????Preview?? | ??
Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 16, 2010

My First Job

Ari ni aku nk cite psl pekerjaan pertama aku.. Kompom setiap owg ada pkerjaan pertama, unless la die 2 seowang yg sangat2 bertuah coz trus dpt keje tetap.... K, my first job bermula masa cuti skolah form 2.. Tahun 2002.. Aku nih jenis yg xbley duk diam act.. Mesti ade sumething yg aku kene wat selain dripada duduk n melangut d umah.. * Amatlah buhsan okeh...

So, untuk mengelakkan daripada diriku dilanda kebuhsanan tahap cipan, aku rela g bekerja.. Tp x jauh pun aku keje.. Dekat2 ngan umah aku gak... Nak dijadikan cite, mak cik dkt ngan umah aku nih amik tempahan REMPEYEK.. Tawu ye kalo musim nak raya 2, mmg x menang tangan la mak cik nih.. Time 2 x slh aku, cuti skull bertembung dgn Hari Raya Aidilfitri.. Lagi la bz Cik Siah (namanye)... Cik Siah offer aku keje dgn die.. Aku on jerk..

Walaupun upahnya x seberapa, tp cukup wat ati aku hepy.. Ye la, budak2 ko.. 1rat da mcm 1k.. hehehehehe... Naik muak da aku tengok REMPEYEK... Mak aku ckp muke aku pun da mcm REMPEYEK.. * Sabo ye la..hahahaha.. Tp mmg besh sangat.. Dapat ase pegang wet sendiri atas hasil usaha sendiri.. Pas2 wet 2 simpan dlm bank... * Saya seorang yg sangat suka menabung suatu ketika dahulu...

From here, aku da dpt 1 lesson bahawasanya betapa susahnye nak cari duit... Baru aku tawu yang selama nih aku dengan senang hatinye berbelanja gune wet Mak n Abah.. Agak memberikan aku keinsafan sket la kt c2... * Jd, skunk sy seorang yg sangat suke menghabiskan wet bersama dengan mak saya utk bershopping.... Heee

Erm, even ni bukanlah pekerjaan sepenuh masa... Tp still bley dijadikan pekerjaan pertama aku gak kan???...

0 comments: