8)? ?flowerew? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??150 Grabs Today. 2095 Total Grabs. ??????Preview?? | ??
Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 2, 2010

KeJAm..!!!!!!!!!!!!


“Dia tendang budak itu macam bola dan langsung tak pedulikan jeritan orang ramai yang melarangnya,” kata Ahmad Fikri Khalis, 19, yang menyaksikan Syafia Humairah Sahari, 3, dibelasah sehingga mati di padang bola sepak di Kampung Batu 30, Ulu Yam Lama, Batang Kali, dekat sini, petang kelmarin.

Ahmad Fikri mendakwa, lelaki berusia 28 tahun terbabit yang juga pemandu teksi bukan saja menendang badan kanak-kanak malang itu, malah dia berulang kali memijak kepala mangsa hanya kerana Syafia Humairah masih di luar rumah ketika waktu senja. "

Manusia bertopengkan syaitan.. 2 yg aku ase paling layak utk menggelar pembunuh adik Syafia Humairah. Aku sangat2 xbley time atas apa yang berlaku pada adik Syafia.. Geram, Bengang, Sakit ati.. * Nak ye aku hempuk pembunuh tu It's so cruel.. Even tucen aku pun aku serba salah nak pukul time die curi ikan kt dalam almari lauk kt umah aku .. * Sebab aku tawu, tucen mane la ada akal.. So, sia2 ye aku marahkan die.. Sok2 die wat lagi.. Adei...

Berbalik kpd cite adik Syafia, aku ase owg yg x waras ye sangggguuup wat ceng2.. Dia disepak mcm bola, dipijak kepala hya disebabkan x nak masuk umah bila d arahkan.. Hey, budak2 la.. Umo 3 tahun.. WTH????... Ape jerk yg die tawu?.. Dosa Pahala pun die xtawu lagi.. Apatah yang betol or yang x betol.. Kowg yang da tua bangka nih pun, kalo mak bpk mlarang something, i2 yg kowang nak wat.. Btol x?.. Besar sangat ke kesalahan die hingga die dihukum sebegitu rupa?.. Ko xda hak nak memperlakukan adik Safiya ceng2 ok.. Aku betol2 geram.. Aku sebak tiap kali terbaca cite pasal adik Safiya.. Aku xdpt bayangkan penderitaan yang adik Safiya lalui time 2..Ya allah, ke mana pergi ati perut seorang manusia?.. Sedangkan kite yang beso gedabak nih kalo tersepak batu pun da sakit.. Siap marahkan lagi batu tu.... * Ada akai ka?..

Melalui bedah siasat yang dijalankan didapati bahawa terdapat kerosakan yang teruk pd buah pinggang dan pendarahan dlm kepala.. Aku rase da murderer 2 pun patut dapat hukuman yang setimpal.. Meh amai2 kite sepak n pijak pale die... * uis, emosi la plak..Sabo2... Aku ase adik Safiya mmg da selalu kene dera la.. Coz from da post moterm result, ada kesan lebam n berbirat lama n baru pada badan adik Safiya. Tp xkan la mak die x notice langsung kesan2 2 kt badan anak die.. Nonsense la.. Seorang ibu akan perasan apa pun perubahan pada anak die.. Tambah2 budak2 ceng2..

Cukupla stakat nih.. Aku xbley tahan sebak la tingat cite adik Safiya.. Al-fatihah dan semoga rohnya d cucuri rahmat... AMIN..

0 comments: