8)? ?flowerew? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??150 Grabs Today. 2095 Total Grabs. ??????Preview?? | ??
Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 8, 2010

KoSoNG

Aku x tawu apa yg patut aku coretkan kt cni.. Tp aku juz nk luahkan pasaan aku... Bukan semua menda kite bley share dgn owg tersayang.. Mcm aku pd saat ni, aku xtawu apa ada dlm jiwa aku.. Aku ase kosong, aku ase aku xda pasaan, aku xtawu knapa dgn aku smlm dan ari ni.. Aku cukup sensitif dengan semua orang... Esp dgn owg yg tersayang.. Sket ye wat spoil, maka aku terus akan mengalirkan air mata... Mudahnya aku mengalirkan air mata.. Adakah aku da x sekuat dulu?... atau aku yang terlalu memikirkan perkara yang bukan2?... Salah aku kah?... Mayb salah aku... AH, lantakla.. Kadang2 keep silent 2 adalah tindakan yang terbaik... Juz ignore it...

Buat masa skunk, aku ase aku nk terbang jauh.. * I wish I could fly.. Menyepikan diri buat sementara waktu A.L.O.N.E... Aku terlalu stress dengan keadaan sekeliling... Aku nak berada d tempat yang sunyi, tenang dan hanya kedengaran deruan air terjun yang mengalir dan airnya yg sangatlah jernih serta kicauan burung2 d angkasa yang sangat2 mendamaikan...*wink.. wink...

Ape yg aku nk wat kt tempat tersebut adalah :
1. Duduk di kerusi malas sambil baca novel.. *sejak bile aku minat bce novel plak nih?..xpe la, layan sudeh...
2. Dengar CD lagu2 evergreen..
3. Pakai topi ala2 topi mexico 2 ha.. yg beso 2...
4. Sapu losyen kt kulit, tkt sun burn plak kan.. Hehehehe...
5. Makan Sandwich Tuna kegemaranku..
6. Minum air fresh oren..
7. Lastly sambil ditemani nyiow2 kesayanganku.. (Mumu)..


Aku ase da cukup kot aku ngarut...

0 comments: